niedziela, 27 kwietnia 2014

Kolia ażurowa z koralików toho i miyuki

Oj dawno mnie tutaj nie było. Czuję się jednak usprawiedliwiona, ponieważ przez cały czas pracuję nad  projektami na kolejny sezon jarmarkowy. Dziś przedstawiam kolię z koralików. Projekt niezwykle pracochłonny - czas jego wykonania to w moim przypadku około 8 godzin. Muszę przyznać, że jestem z tej kolii/naszyjnika bardzo dumna.
Już od dawna pomysł na jej wykonanie"chodził mi po głowie". W końcu plany wprowadziłam w czyn i oto ona. W przygotowaniu są jeszcze kolczyki i bransoletka. Jeśli będą gotowe to z pewnością je zaprezentuję



9 komentarzy:

  1. Są poprostu piękne jeszcze nie "dorosłam" do takiej doskonałości.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To nie jest tak trudne jak się wydaje, wymaga jednak duuuużo cierpliwości.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudowne kolie :) misterna robota ale efekt zachwycający :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ale jeśli chodzi o cierpliwość jestem z nią na bakier. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testem cholerykiem ale dziwnym trafem akurat do tego mam cierpliwość...no może czasami trochę pomruczę pod nosem, odłożę na bok i za jakiś czas do tego wracam :-)

      Usuń
  5. Śliczne kolie a w szczególności ta niebiesko-biała pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń