piątek, 16 stycznia 2015

Bransoletki tkane

Kolejne bransoletki, których robienie sprawia mi ogromną przyjemność, to bransoletki tkane. Wymyśliłam sobie je w dwóch odcieniach, co moim  nadaje im elegancki wygląd. Ten rodzaj bransoletek to niezliczona ilość możliwości. Niektóre z prezentowanych wzorów, to efekt mojej wyobraźni, inne z kolei to wzory wykorzystane z haftu krzyżykowego. W planach mam również robienie kolorowych, kwiatowych bransoletek. Jednak w tym wypadku muszę zaopatrzyć się w różne odcienie koralików danego koloru. Najtrudniejsze w tego rodzaju bransoletkach jest prawidłowe nałożenie nici na krosno i oczywiście pilnowanie wzoru. Jednak efekt końcowy wynagradza mi zawsze te początkowe trudności.

Inne tego typu bransoletki można zobaczyć tutaj
redcart.pl/c/1675/kolekcja-stalowo-srebrna-tkane-bransoletki-z-drobnych-koralikow-bizuteria.html





5 komentarzy: